Cozy Lounge in Africa

~NEW POLYVORE POST~
Ik heb een profiel op polyvore en vind het superleuk om sets te maken van kleding en interieur. Vandaag heb ik me laten inspireren door Afrika! 
Het is een woonkamer geworden met warme tinten en veel patronen door elkaar. Die zebra’s op de muur vond ik erg toepasselijk. Ook heb ik een rieten stoel gekozen en die wat knusser gemaakt met een kussentje. Het kleed op de grond is lekker vrolijk en de print deed me ook meteen aan iets Afrikaans denken! Cozy Lounge in Africa
 
 Wat vinden jullie van dit interieur? 
 Polyvore account ; boesk0oleline  << volg me als je wil!
 
  Xoxo’Alice
Leave a Reply

